12.12.09

Dilemma

Nu dorm bine, nu ma odihnesc cum trebuie, nu ma pot concentra, nu, nu, nu... Am o stare ciudata, pe care o traiesc de cand am venit acasa. La inceput, credeam ca e vorba de entuziasm. Da' nu e. Ma rog. Nu despre asta vroiam sa ma dezlantui aici.
Ar trebui sa schimb titlul blogului, ca nu mai sunt in Italia, sunt in Romania. Problema e alta. Ca nu-s nici in Piatra NeamS, nici in Iasi...sunt asa, pretutindeni. Nu imi gasesc locul. Cautam, cautam.
Si ninge. Adica nu ninge, de face ca ninge, da' nu imi pasa, am o saptamana de cand nu am iesit din casa. Aha, a iesit cu rima, ritmul nu prea iese. Da' n-am chef sa modific. N-am facut intentionat. Am maine examen, daca ma trezesc ma duc, asa ca o sa ies. Apoi ma duc la Piatra. Deci ies de 2 ori. Si am manichiura "nude", nici talent nu mai am sa imi mai pictez ceva pe unghii...E grav.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu