16.1.10

Simtaminte

Asa. Am ajuns in Iasi, cu greu. Si mai greu am ajuns pana la pretena acasa. Am luat taxiul din autogara. Problema e ca mosu' mi se parea destul de ok. Alta problema e ca nu conducea la fel de ok, era mai varza ca mine, eu care n-am permis. M-am speriat cand mergea pe linia de tramvai, cand depasea aiurea...da' a trecut si nici nu l-am injurat. Bine ca destinatia nu era departe de locul din care apelasem la nenea.
Azi sunt plina de sentimente. Bune. As repeta intr-una "te iubesc" da' risc sa fiu injurata deci incerc sa ma abtin. As ierta pe toata lumea care m-a nedreptatit, dar nu m-a nedreptatit nimeni. Deci e bine. As plange de bucurie, da' ma ustura ochii si apoi mi se inroseste nasu'. Deci nu e bine. Nu ma recunosc. Ori e de la schimbul de localitate, ori e fenomenul cu sesiunea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu