26.3.10

Minunati-va si voi!



Pentru prima data in viata mea, work. Oficial. Deci mi'am o gasit o activitate care sa imi ocupe timpul, lucru destul de ok, care necestita destula rabdare si eu nu o am. Rezulta: de aia-s epuizata, enervata, ciudata, cu curu-n sus.
Am renuntat la ideea de a fi director la vreo banca la distanta, platita cu ceva mii de euro, c-am inteles ca asa ceva nu se poate decat in unele visuri/vise (umede). Asa ca m-am trezit la reality, deci trebuie sa am job.
Da' cum dracu am reusit sa lucru in telemarketing/teleselling in limba italiana, nu stiu, cert e ca nici in Romanica nu scap. Da' nu ma plang. De-aia am pus porcu' Teletu.
Ma minunez. Adica ma tot minunez de ceva timp si nu am mai terminat. Si nici macar nu-s minunata, ca minunata e numai Laura.
Si vini Pastili. Si iar plec. Rezulta: bonus di Pasti = departe de tot si toate, deci, mai intai CONSOLARE BABY!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu