14.5.10

TeleTu

Stie toata lumea ce cred eu despre unii italieni, da? Si care nu stie, sa afle. Si stie toata lumea ca ma full time-uiesc la un call center, da? Si stie toata lumea ca trebuie sa "parlesc" cu italienii, da? Da' nu stiu decat colegii mei ce s-a intamplat azi. So...
Sun azi la o tipa in Italia sa ii propun o oferta. Femeia, ca sa fie sigura ca nu isi ia teapa, intreaba: "Don'soara, tu esti Livia, da?" "Da doamna. Dar eu in firma nu sunt un nume, sunt un cod (codice). Livia sunt mai multe. Deci cod operator 1234." "Aha. Da don'soara am inteles, te numesti Livia Codice." "Daaa. Si prenumele meu e 1234."
Deci radeti. HAI. Cu talent. Au ras si altii.

Un comentariu:

  1. ha-ha-ha super tare...aia era cazuta in cap de mica.Dar asta e frumosul meseriei noastre,ca dam peste fel si fel de oameni si ne minunam de cata prostie exista in lume

    RăspundețiȘtergere