26.2.11

PDL

Familia tot familie. Var'mea de aici , minunata si implicata in fel de fel de proiecte care la randul lor implica neuroni, si-a pierdut 5 minute din tumultoasa-i viata juna in aceasta seara oribila de vineri - iarna, cand stateam si lucram la un proiect despre acorurile Romaniei cu FMI de-a lungul timpului. Coincidenta. Mai nasol moment ca acum nu se egzixta. Si uite-asa Mademoiselle var'mea mi-a facut o invitatie, de alaturare in partidul boieresc a lu' Basy si a lu' Udrea. What? Aa. Precizare: invitatie virtuala, alaturare join-izata intr-un grup pe Feisuc. Interesant sau ce?
Dar cum sa faci asa ceva? Eram datoare cu voturile de la KFC. Trebuia sa fac un gest si eu...da' chiar asa? Var'mea...i'm sorry public...da' nu poci. Nu poci ca-s romanca (dupa titlul blog'ului), da' nu-mi place slana lu' Bercica Mondy.
Pai cum sa te alaturi lu PDL cand ei se ling pana si pe FB? "Mizam pe sinceritate". Oooo, da.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu