11.7.11

Moloz-itati :)

Iar am parasit subtil blogozaurul... Da' neintentionat. Am ajuns acasa, da' am asaaa niste zile pline de activitati gospodaresti...
Sunt plina de moloz. Din breton pana in varful degetului mic de la piciorul stang. Nici plombe nu imi mai trebuie, s-au cimentat dracu' si dintii de cat moloz am in jur. Bunicii sunt in febra renovarilor si deh, trebuie ajutati. Nu ma deranjeaza ca ii ajut, ba chiar imi place. Si imi place cand munca mea e apreciata, cand se vede ceva.
De exemplu, azi am lavabaluit. Adica am dat cu lavabil. Asa de implinita m-am simtit cand am vazut ce bine a iesit!
Nasule, ia vezi, poate te gandesti la o colaborare :))).
Deci, concluzia. Nu am mai scris pe blog pentru ca, desi am terminat cu examenele, nu am timp de nimic. Deocamdata. Da' revin in forta. Dupa ce se termina cu toata activitatea demolitoare (si daca mai dureaza mult, chiar demoralizatoare), i'll be back.


P.S: Pt Laura si Tudor care sunt in drum spre litoral, va urez bafti la ploi pana vin si eu acolo. Adica pana la vreo joi - vineri. Sunt Diabolica.

2 comentarii:

  1. Da, aaa? Sunteti fericiti ca sunteti la mare fara mine? Ce, crezi ca daca nu te-ai semnat, nu stiu eu Tudorelu ca esti tu? Aaaa?

    RăspundețiȘtergere