19.6.11

Incredere


Uneori o sa ti se spuna ca totul e pe dos,
Ca nu exista o cale de iesire
Ca nu poti deveni suporterul vietii.
Cand o sa incetezi sa te mai intrebi "de ce",
Sa nu crezi ca nu exista
Un alt mod de a iesi din minciuna,
Sa nu crezi ca nu va fi cineva sa-ti spuna adevarul.

Ai incredere in mine!
M-am inselat si eu
Cand de frica n-am facut in felul meu!
Ai incredere in mine!
Nu te supara
Chiar daca nu primesti imediat un miracol.
Macar sa ai incredere in tine!

Uneori o sa ti se spuna ca o data ce ai cazut
Nu te poti ridica,
Dar nu o sa-ti puna in inima un buton
care sa te faca sa nu afli niciodata cine esti!
Sa nu crezi ca nu exista
O alta cale a acestei nebunii!
Ai incredere în mine!
Am gresit si eu
Cand din lipsa de orgoliu n-am facut în felul meu!
Ai incredere in mine!

Uneori o sa ti se spuna
Ca nu poti cere mai mult,
Ca e bine sa stai mereu cu capul plecat...
Pe langa aceste ipocrizii
Trebuie sa crezi ca nu exista un zid pentru tine,
Exista doar viitor!
Ai incredere in mine!
Am suferit si eu
Cand cu curaj am vazut lumea în felul meu!


P.S. Traducere aproximativa a melodiei "Fidati di me".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu