9.6.11

Tu. Cineva.

Si sunt aici pentru a vorbi despre tine, ignorand motivele.
O viata traita
Cautandu-te fara ca macar o data sa ma simt acasa.
Te-am auzit,
in ochii celor intelepti, in cuvintele profetilor,
in indiferenta de oamenilor, in bogatia celor saraci,
in cantecele triste ale artistilor in zorii de iarna, in adancurile marii.
Te-am gasit,
Abia acum cand am facut schimb de roluri.
Abia acum am inteles golul care este in mine, intre mine...si tine.
Pentru ca cerul nu va fi niciodata mai frumos si mai stralucitor pentru a zbura decât cerul celui care are aripile negre taiate.
Nici respiratia usoara nu va fi niciodata a ta.
Te-am gasit,
dar eu nu te voi deranja acum.
Te-ai intors in lumina, in valurile nesfarsite, in sunetul pasnic al mortii.
Este un simplu "la revedere".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu