5.11.09

Naspa

Am stat o saptamana fara internet, am sunat zi de zi la Telecom si imi ziceau ca in 48 de ore se rezolva...acu' nuj cate 48 de ore or fi intr-o saptamana...ori cate sapatamani or fi in 48 de ore? Insa mare, mare bucurie! Azi dimineata conexiunea formidabila functiona! Si am putut sa fac unele lucruri. Chiar am descarcat si niste cursuri, mi-am cautat cuvintele italienesti necunoscute printr-un dictionar. Adica...va rog! N-am citit numai reviste, horoscop, bloguri, facebook ( ca e trendy, draga), care, sincer, imi lipseau. Aaa, si am terminat de citit o carte recomandata de un amic, de-a lui Ammaniti ("Come Dio Comanda"), care are un final al dracului de ciudat, exact-total diferit de asteptarile mele. Dar destul de ok. Iar la prima oprire intr-o librarie, am sa mai cumpar niste cartulii. Drept e ca imi lipsesc mult cartile aici. Tare mult. La capitolul asta stau prost (in Italia). Dar recuperam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu