6.11.09

"Folk you" cu drepturi de autor

"Si te iubesc cu mila si cu groaza, Tot ce-i al tau mi se cuvine mie..." Ia luati si ascultati:  Deci asa ce m-a cuprins o melancolie tampita si un dor de Romanica mea...Asa patesc mereu cand ascult cate o melodie interesanta. Si asa imi e de ciuda de meciurile de aseara (cel al  Stelei si cel al Cainilor), chiar daca eu sunt Interista... Cica trebuie sa ma vaccinez impotriva pandemiei, draga. Da' eu nu ma vaccinez, ca ete asa, sunt afurisita si nu vreau. Ca eu nu mor. Ca mie imi e frica de injectii. Ca nu stiu daca o avea vreun efect. Ca si asa stau in varful muntelui si nu stie gripa asta drumul pana aici. 

Da' inca savurez cafeaua si imi storc neuronu' si ma deranjeaza cand vin clienti la bar si nu pot sa o beau in liniste ca trebuie sa ma ridic...Si vreau musai cu zahar brun, si musai intr-o ceasca maaaare, doza dubla. Ca asa imi place. Ca beau numai una pe zi, si trebuie sa imi satisfac o placere. Alte placeri nu le impartasesc online. 

Mda...am deviat tare de la discutie...da' nu conteaza ca e blogul meu. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu