14.11.09

E grele, draga!

Si uite asa a mai trecut o saptamana in care nu am facut nimic, in afara faptul ca am deschis doua carti (una de management si una de asigurari),dar le-am inchis repede ca nu aveau imagini, desene, nimic de colorat, m-am lovit de obisnuita curatenie, de obisnuitele haine care trebuie calcate (si pe care m-am sacrificat sa le netezesc), de geamul de la usa de la intrare care il sterg in fiecare zi pentru ca toti isi lasa amprentele si imi irita ochiul cand il vad asa. Cand am inceput sa scriu mi se parea ca sunt o eroina, ca am facut foarte multe chestii, si ma simteam deja obosita, da' vad ca am terminat repede. Si saptamana asta nu am iesit nicaieri, nu m-am deranjat nici sa ma duc sa iau paine (ca acum o aduce acasa)... Si ma enerveaza de mor vremea asta...Si marti e concert Laura Pausini la Torino si nu pot ajunge din motive de inteligenta limitata...Pentru ca am picat examenul de la scoala de soferi (lucru de altfel de asteptat, pentru ca-s blonda), si m-am infuriat si nu m-am mai prezentat la alt examen. Si asa...uite ca nu am cum sa ma deplasez, iar lumea de aici nici nu vrea sa auda de concerte... "Punctele de suspenie indeamna la meditatie", atat mai tin minte din teoria invatata pentru bac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu