7.11.09

Cafeista

Asa...inca o zi cu soare, inca o cafea, inca bine dispusa. Dar ce faci cand te trezesti dimineata, on saturday, si trebuie sa te dai jos din pat rapid, sa iti faci un dus, sa te usuci pe par, sa te imbraci, sa te maschezi si sa cobori la treaba? Adica...cu ce curaj faci toate astea cand la tembelizor sunt desene animate care iti amintesc de copilarie, din alea cu printi si printese, in care dragostea rezolva tot, la la la? Si ce mai faci atunci cand nici nu prea deschizi teve'ul(ca esti in Italia si nu te intereseaza vedetele lor, satula de pseudovedetele romanesti), iar cand se intampla...gasesti desene? Ete ca mi s-a intamplat mie azi si deja ziua mi se inseninase, numai ca nu mai aveam nici un chef sa ma mai misc din pat... DA, am fost foarte incantata!
Pana la urma mi-am miscat fundul si mi-am reluat activitatile cotidiene. Si m-am gandit eu asa ca ar fi cazul sa ma inscriu la o biblioteca, ca sa iau carti de colorat, sa-mi cultiv pasiunea pentru animatii...da' era inchis - si ma asteptam sa fie inchis, ca deh, e sambata (e deschis doar 3 zile pe saptamana), asa ca voi da o raita luni. Si as vrea sa merg si la niste cursuri de franceza, ca tot am vazut ca se fac inscrieri si e gratuit, ca e criza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu