29.11.09

Chestii

De cand au vizitat hotii restaurantul, dorm putin cu frica in san. De fapt, cred ca toti sunt mai sensibilosi la zgomote. Aseara am reusit sa adorm destul de tarziu, fapt ce deja a devenit o obisnuinta. Da' intr-un final am adormit. Cum dormeam eu asa, cu ochii inchisi si pe spate si visam, aud pe fundal "BOOOM". Deschid un ochi...astept o reactie, ceva...nimic. Ma ridic din pat injurand si ies pe hol. Nimic. Intru in camera mamei, sa o intreb daca a auzit si ea zgomotul. Ma uit in pat si nu e (ca Eminescu: "Era pe cand nu s-a zarit / Azi o vedem si nu e"). Exact identic mandra mea. Picase din pat. Aha, radeti. Hai, mai tare, cu talent. Si eu am ras, si acum rad, ca nu ma pot abtine. Intreb, asa, in nestiinta ce cauta pe jos, tranteste o injuratura si se introduce din nou in pat, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Ma simt si plec. Tot razand.
PS: Patul lor e triplu-matrimonial. Deci imens. Si ea cantareste 40 de kile uda. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu